Informacija

PUSRYČIAI VIEŠBUČIO RESTORANE

• Pusryčiai tiekiami restorane kiekvieną dieną nuo 9.00 val. iki 1100 val.
• Jums pageidaujant galime paruošti kontinentinius pusryčius nuo 7.00 val.

APTARNAVIMAS Į KAMBARĮ

• Į savo kambarį Jūs galite užsisakyti norimus valgius ar gėrimus iš restorano „SaloS” valgiaraščio.
• Paslauga teikiama kiekvieną dieną nuo 9.00 iki 21.00 val.

• Bendros informacijos;
• Taksi iškvietimo;
• Pašto paslaugų;
• Papildomų pagalvių, antklodžių, rankšluosčių;
• Išsinuomoti chalatą;
• Higienos priemonių;
• Fakso ir kopijavimo paslaugų;
• Išsinuomoti seifą.
Kambariai tvarkomi nuo 10.00 val. iki 17.00 val.

PAGALBOS INFORMACIJA


• Nelaimės ar pavojaus atveju praneškite viešbučio administratoriui.
• Kilus gaisrui, nedelsdami praneškite preišgaisrinei gelbėjimo tarnybai telefono numeriais: 112; Bitė – 011; Omnitel – 101; Tele2 – 011 ir viešbučio administratoriui.
• Uždarykite duris jų nerakindami, išeikite iš kambario bei palikite pavojingą zoną.
• Visada stenkitės išlikti ramūs ir nepanikuokite.
• Jei Jums reikia skubios medicininės pagalbos, nedelsdami skambinkite telefono numeriais: 03; Bitė – 033, Tele2 – 033; Omnitel – 103 ir praneškite viešbučio administratoriui.

SAUGOS REIKALAVIMAI

• Išeidami iš kambario išjunkite televizorių, apšvietimą, visus elektrinius prietaisus.
• Jūsų saugumui užtikrinti, viešbučio teritorija stebima vaizdo kameromis.
• Nuo 22.00 val. triukšmauti draudžiama.